POLITYKA PRYWATNOŚCI MAXONFORTE.PL

W trosce o zapewnienie Państwu najwyższych standardów bezpieczeństwa, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi przetwarzanych na stronie  „maxonforte.pl” (dalej „Serwis”) danych.

Kim jest Administrator Danych Osobowych?

Zgodnie z definicją zawartą w ogólnym Rozporządzeniu o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (tzw. RODO), administratorem danych osobowych jest podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Serwisie jest Adamed Pharma S.A. z siedzibą w Pieńkowie, ul. M. Adamkiewicza 6A, 05-152 Czosnów.

W jakim celu i jak długo będą przetwarzane dane osobowe?

Dane osobowe osób korzystających z Serwisu lub  kontaktujących się z Administratorem za jego pośrednictwem (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora:

  • komunikacji z Użytkownikiem w związku z Pani/Pana wiadomością przesłaną za pośrednictwem wskazanego w Serwisie adresu email, telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego (jeżeli jest udostępniony w Serwisie), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, którym jest komunikacja z osobą, która zainicjowała kontakt z Administratorem;
  • w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
  • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw;

W celu realizowania działań marketingowych Administrator w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych Administrator dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących Użytkowników w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy na przyszłość. Pozwala to na lepsze dopasowanie wyświetlanych treści do indywidualnych preferencji i zainteresowań Użytkownika.

Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.

Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

Dokładamy starań by wszystkie osoby, których dane są przetwarzane zostały poinformowane o celu przetwarzania danych osobowych, podstawie prawnej tego przetwarzania, okresie retencji danych i wszystkich innych informacjach wymaganych przez RODO w ramach realizacji obowiązku informacyjnego.

Jeżeli mają Państwo pytania lub wątpliwości w zakresie ochrony Państwa danych osobowych, prosimy o kontakt poprzez wskazany adres poczty elektronicznej: iod@adamed.com.

Czy stosujemy pliki cookie?

Uprzejmie informujemy, że wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w Serwisie na zasadach opisanych poniżej.

Czym są pliki cookie?

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu Użytkownika, gdy korzysta z Serwisu. Zapamiętują m.in. wizytę i ustawienia Użytkownika.

Pliki cookie pełnią rozmaite funkcje, ale wykorzystujemy je przede wszystkim, aby umożliwić Państwu dostęp do Serwisu i ułatwić korzystanie z niego. Używamy ich również w celach analitycznych i marketingowych, jednak wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik wyrazi na to zgodę na bannerze cookies, który wyświetla się w Serwisie.

 

Stałe i sesyjne pliki cookie

RODZAJ

OPIS

Sesyjne pliki cookie

Niektóre cookies są plikami tymczasowymi, przechowywanymi do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Tego rodzaju cookies pomagają nam analizować ruch sieciowy, umożliwiają identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych oraz łatwiejsze poruszanie się po Serwisie.

„Stałe” pliki cookie

„Stałe” pliki cookie przechowywane są przez czas określony w ich parametrach lub do czasu usunięcia ich przez Użytkownika. Pomagają nam zapamiętać ustawienia i preferencje Użytkownika, by uczynić kolejną wizytę wygodniejszą (np. Użytkownik nie będzie musiał ponownie wpisywać danych logowania).

Niezbędne i opcjonalne pliki cookie

RODZAJ

OPIS

Niezbędne pliki cookie

Te pliki cookie są instalowane, aby zapewnić Użytkownikowi dostęp do Serwisu i jego podstawowych funkcji, nie wymagają zatem zgody. Bez niezbędnych plików cookie nie moglibyśmy świadczyć usług w Serwisie.

Opcjonalne pliki cookie

Z tych cookies będziemy korzystać wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik wyrazi zgodę. Można to zrobić, klikając „Zaakceptuj wszystkie” na bannerze cookies. Jeśli Użytkownik nie  wyraża zgody na wykorzystywanie jakichkolwiek opcjonalnych plików cookie, powinien kliknąć na bannerze „Odrzuć”. Jeśli Użytkownik chce wybrać kategorie plików cookie, na których stosowanie wyraża zgodę, powinien kliknąć „Zarządzaj cookies”. Zgodę można wycofać w każdym momencie, zmieniając wybrane ustawienia.

Kategorie opcjonalnych plików cookie, które możemy wykorzystywać w Serwisie, to:

Analityczne pliki cookie, które umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu, w tym sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność Serwisu. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia tożsamości Użytkownika. Jeśli Użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedził nasz Serwis i jak z niego korzystał.

Funkcjonalne pliki cookie, które dla wygody Użytkownika zapamiętują i dostosowują stronę do wyborów Użytkownika, np. preferencji językowych czy personalizacji interfejsu. Jeśli Użytkownik nie wyrazi zgody na stosowanie tych plików cookie, niektóre funkcjonalności Serwisu mogą być niedostępne lub nie działać poprawnie.

Reklamowe pliki cookie, które pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do zainteresowań Użytkownika w naszym serwisie lub na innych stronach, które odwiedza. Mogą być instalowane przez naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany profil zainteresowań Użytkownika. Brak zgody na te pliki cookie nie oznacza, że reklamy nie będą wyświetlane, nie będą one jednak dopasowane do preferencji Użytkownika.

Pliki cookie mediów społecznościowych, które są instalowane przez naszych partnerów, żeby dopasowywać wyświetlane treści reklamowe w mediach społecznościowych, z których korzysta Użytkownik. Na podstawie informacji z tych cookies i aktywności w innych serwisach lub w mediach społecznościowych jest budowany profil zainteresowań Użytkownika. Dzięki temu wyświetlane treści są dopasowane do indywidualnych potrzeb Użytkownika. Brak zgody na te pliki cookie nie oznacza, że reklamy nie będą wyświetlane, nie będą one jednak dopasowane do preferencji Użytkownika.

Szczegółowe cele wykorzystania tych plików cookie opisaliśmy w ramach Platformy Zarządzania Zgodą (CMP). Znajdą Państwo tam również informacje o naszych zaufanych partnerach i o tym, dlaczego przetwarzają Państwa dane.

Komu umożliwiamy zapisywanie cookies na urządzeniu Użytkownika?

Dostawcy usług analitycznych – aby lepiej zrozumieć, jak działa Serwis, współpracujemy z dostawcami usług analitycznych, takimi jak Google i Facebook. Więcej informacji na temat tego, jak wykorzystują oni dane Użytkownika, znajdziesz tutaj: Google; Facebook.

Partnerzy reklamowi – nasi partnerzy reklamowi mogą używać cookies reklamowych, by wyświetlać Użytkownikom reklamy, które ich zdaniem będą najbardziej interesujące, oraz by mierzyć efektywności takich reklam w Serwisie.

Serwis może zawierać odnośniki do innych stron internetowych lub aplikacji.

Strony innych podmiotów również wykorzystują cookies, na co nie mamy wpływu – zalecamy zapoznanie się z ich politykami cookies.

Zmiana ustawień przeglądarki

Przeglądarka internetowa powinna zapewnić Użytkownikowi możliwość zmiany ustawień tak, aby odrzucić, usunąć lub zablokować cookies. Pod tymi linkami znajdą Państwo odpowiednie informacje dla najbardziej popularnych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari.

Ponieważ niektóre pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania Serwisu, zmiana ustawień przeglądarki może sprawić, że niektóre usługi nie będą działać prawidłowo, a nawet uniemożliwić Użytkownikowi korzystanie z Serwisu.

Platforma zarządzania zgodą (CMP)

Używamy Platformy Zarządzania Zgodą, aby ułatwić Użytkownikom realizację praw wynikających z RODO.

Mogą Państwo przeglądać Platformę Zarządzania Zgodą i ustalać za jej pomocą swoje ustawienia dotyczące plików cookie. CMP pozwala Ci:

  • pozyskać szczegółowe informacje na temat plików cookie, które wykorzystujemy w Serwisie, i na temat naszych zaufanych partnerów;
  • wyrazić i wycofać zgodę na wykorzystanie przez nas i naszych zaufanych partnerów opcjonalnych plików cookie.

Platforma Zarządzania Zgodą pojawi się w formie bannera cookies podczas pierwszej wizyty Użytkownika w Serwisie. Podczas kolejnych wizyt mogą Państwo zmienić wybrane ustawienia, klikając ikonę ciastka („Zarządzaj cookies”) w lewym dolnym rogu Serwisu.

Platforma Zarządzania Zgodą zapamięta wyrażone przez Użytkownika zgody lub sprzeciwy. Zgodnie z nimi udostępnimy Użytkownikowi do korzystania Serwis. W każdej chwili mogą Państwo zapoznać się ze swoimi ustawieniami i wprowadzić zmiany.

Kim jest Inspektor Ochrony Danych i kto może się do niego zwrócić?

Inspektor Ochrony Danych został powołany dla Adamed Pharma S.A. na podstawie art. 37 RODO. Inspektor Ochrony Danych w ramach realizowanych zadań ma dbać o ochronę praw i wolności osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Administratora.

Każda osoba, której dane są przetwarzane przez Administratora może zwrócić się do Inspektora Ochrony Danych we wszelkich sprawach związanych z ich danymi osobowymi.

Jakimi sprawami zajmuje się Inspektor Ochrony Danych?

Inspektor Ochrony Danych weryfikuje prawidłowość przetwarzania danych osobowych. W ramach swoich działań jest również punktem kontaktowym dla wszelkich zgłoszeń związanych z ewentualnymi nieprawidłowościami w przetwarzaniu danych osobowych. Do Inspektora Ochrony Danych mogą się więc Państwo zwrócić jeżeli w Państwa opinii doszło do naruszenia ochrony Państwa danych osobowych przez Administratora. Inspektor Ochrony Danych jest również podmiotem, do którego należy adresować żądania o realizację przysługujących Państwu praw.

Prawa te dotyczą w szczególności:

  1. Prawa dostępu do danych osobowych,
  2. Prawa do ich sprostowania,
  3. Prawa do usunięcia danych osobowych (“prawo do bycia zapomnianym”),
  4. Prawa do ograniczenia przetwarzania,
  5. Prawa do przenoszenia danych osobowych,
  6. Prawa do sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania,
  7. Prawa do sprzeciwu wobec zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania,
  8. Prawa do zawiadamiania o wystąpieniu naruszenia w ochronie danych osobowych.

W jaki sposób zostanie rozpatrzony wniosek o realizację praw?

Wniosek może być złożony za pośrednictwem pracownika Administratora lub bezpośrednio do Inspektora Ochrony Danych. Jego rozpatrzeniem Administrator zajmie się niezwłocznie. Jeżeli realizacja wniosku będzie trwała dłużej niż miesiąc o przedłużeniu terminu udzielenia odpowiedzi zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem. Takie przedłużenie jest możliwe z uwagi na złożoność żądania lub liczbę złożonych wniosków. Jeżeli wniosek nie pozwala na Państwa jednoznaczną identyfikację lub jest niejasny, Inspektor Ochrony Danych skieruje do Państwa prośbę o jego uzupełnienie w terminie jednego miesiąca od wpływu wniosku. Jeżeli wniosek zostanie złożony w formie elektronicznej, dalsza korespondencja będzie prowadzona również w tej formie jeżeli okaże się to możliwe. W innych przypadkach o sposobie rozpoznania wniosku zostaną Państwo poinformowani w formie pisemnej, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Rozpatrzenie wniosku jest wolne od opłat. Jeżeli jednak żądanie jest nieuzasadnione lub często powtarzane, Administrator Danych Osobowych może  a) nałożyć uzasadnioną opłatę, uwzględniającą rozsądne koszty administracyjne związane z rozpoznaniem wniosku, komunikacją lub przeprowadzeniem wnioskowanych operacji lub b) odmówić rozpoznania wniosku.

Jak skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych?

Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się: elektronicznie na adres e-mail: iod@adamed.com, pisemnie na adres: Adamed Pharma S.A., ul. M. Adamkiewicza 6A, 05-152 Czosnów, telefonicznie pod numerem: 22 732 77 00.

Czy podane dane osobowe będą udostępniane osobom trzecim?

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podwykonawcy zaangażowani w utrzymanie Serwisu, spółki powiązane kapitałowo i osobowo z Administratorem, dostawcy systemów teleinformatycznych, firmy świadczące usługi telemarketingowe na zlecenie Administratora (w przypadku wyrażenia zgody na wykonywanie marketingu bezpośredniego i przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną.

Czy podane dane osobowe będą profilowane?

Podane przez Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.

Czy podanie danych osobowych jest dobrowolne?

Tak, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak konieczne w celu rejestracji i korzystania z Serwisu.

 

29.06.2022

Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.